A-NICE-DAY

hej hej!

jag har kommit hem för ett antal timmar sedan. förlåt..
men jag mådde inge bra. illamående och huvudverk.
så, snurrandet gjorde att ja kom hem och vilade istället.

intervjun gick bra.. eller ja, att kalla det intervju är väl fel iof..
det var mer en gruppinformation om hur jobbet gick till.
och hur allt skulle ske från och med nu.
det lät väldigt intressant, det lät verkligen som ett roligt jobb. jag blev riktigt sugen.
Men,
det var ett kvällsjobb.. hur sugen är jag på det?
hur sugen är jag på att bli en kvällsuggla?
bara ge allt till jobbet?
svar: ganska negativt..

tråkigt, för dom väckte verkligen mitt intresse..

ikväll får vi se vad det blir.
sötnosen är sjuk, mår inte alls så bra.
vi skulle ju egentligen åkt till Fia, firat henne.. men han orkade inte.
han är helt slut stackarn..
så, blir nog en film med mys i soffan. och självklart, ompysslande av mig! hahaha.

vi hörs sen.


riktigt gammal bild, av en vän.



Kommentarer
Postat av: sanna

Säg vad det är för jobb :O nyfiken :P

2009-08-25 @ 19:28:45
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0