BILDER-FRÅN-GÅRDAGEN

Hejsan gott folk.

förlåt för att ja inte skrivit idag..
mådde itne sådär jätte bra när jag vaknade idag.. ganska bakis.
låg vid poolen och solade och badade hela dagen.
hade kalas för min (halv-syster?) som fyller år nästa vecka men åker till sin mamma idag..

tog en tupplur och nu har jag ätit middag med.
så, nu är jag back and fit for fight.. kanske?

iaf, här kommer lite bilder från igår. kom ihåg att klicka på dom så blir dom större, ^^

xoxo
/sandra

 

 

 

 

 

kvällen började på framfickan med mamma, Janne och Marie. vi tog en drink tillsammans innan dom gick åt ett hål och vi till ett annat..
vi hamnade tillslut på terassen med Eves 2 vänner Jens och Jocke. trevligt.
sedan kom Sannisen också förbi en stund fram till stängning. :)

lovely evening

Kommentarer
Postat av: janina andersson

haha hon i 3e bilden (tillsammans med din mamma) har varit lärare på långhundraskolan om jag inte minns fel.. år 1997! när jag gick där. hon var garys ena lärare.

2009-08-09 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0