det känns värdelöst..

*jag är arbetslös,
*ingen som helst inkomst,
*ingen möjlighet till bidrag då man antingen måste vara 20, elle ha jobbat i 6 mån. men va gör man om man är 19 och just tagit studenten då?? :(
*jag känner att jag inte orkar bry mig om all skit runt omkring
*plus att jag har världens mest olustiga känsla i magen.

jag vet inte varför detta är en sån här dag. men allt känns verkligen skit. jag mår piss. därför ja inte skrivit idag. sökte lite jobb på morgonen när ja vaknade, annars har ja bara legat i sängen med en bok.
men nu när den tog slut insåg jag att jag behövde skriva..

varför kommer allt nu? semestern är slut, sommaren är slut, allt det roliga är slut. eller?
varför kommer allt krypande med en hemsk känsla i mig? varför gör hela magen ont?
jag vet inte vad jag ska göra. egentligen har jag lust att sticka iväg någonstans.
har något jag skulle kunna göra..

men är det värt det? skulle jag klara av att vara borta en längre tid?
skulle jag klara av att lämna allt det som känns skit?
jag vet inte.... får fundera på det.

xoxo
/sandra

Kommentarer
Postat av: Kajsa

* jag är arbetslös

* jag har ingen som helst inkomst

* jag blir deprimerad pga av att jag inte ens orkar söka jobb

* jag blir deprimerad pga av att jag har massa med minus på mitt konto och måste leva på min mamma

* jag har haft en skitsäsong och jag springer jättelångsamt :(



Känns som om vi sitter i mer eller mindre samma båt.. ;/

2009-08-03 @ 19:50:28
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0