....

okej, jag är hemma, jag lever..
var på bilträff ikväll.. det börjar dö ut tidigt nu.. kanske för att de flestas semester är slut? hm.

så, vad ska lilla jag nu spendera dagarna med när alla börjar jobba? suck.
Ullis är ju arbetslös, men är i Ösd.. sen börjar hon ju plugga nu i höst. (stort grattis btw, kul för dig! =) haha) men ändå, ja blir lämnad ensamen med mitt jobbsökande.. suck.

jag saknar Kajsa btw.. börjar få lite abstinens efter min lilla kokosnöt. uscha.
kunde inte skolan vara ett år till? =/ känns som man tog för lite vara på den sista tiden..

men men, det kanke dessutom blir grönan någon dag här. Siri ville ha med mig. sjukt kul!!
jag hoppas verkligen det blir något.

nej, jag ska faktiskt sova nu, eller ja, iaf kolla på en film.
min lilla filur här börjar ju jobba imorn så vi ska krypa ner med en film, =)
imorgon börjar ja söka mer jobb! haha,..

imorgon kommer bilderna från veckan.
xoxo
/sandra


the happiest day of my life ♥

Kommentarer
Postat av: frokensanna

Sandra då är vi 2! jag satt nyss och sökte lite ky-utbildningar.. men dom sagt för min del kan jag inte söka nått för jag har inte tillräckligt med betyg.. Och jobbar som vik inom vården och önskar mig ett hel tidsjobb någonstanns. Finns knappt nån framtid :/

2009-08-03 @ 00:33:24
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0