FINALLY-SOMETHING-IS-HAPPENING

Hejsan cuties.

ja ska börja med att svara på ngt som många frågat..
JO det regnade igår.. och ja vi var på grönan iaf.
det var ju super soligt, super fint och allt när vi åkte in.
molnen blev gråare och de började ös regna, blixtra, åska och allt.
men vi sket i de..

vi köpte oss en varsin regnponcho (ILL-ORANGEA) och fortsatte ändå, :D
vi hade en super kul dag. allt var kul och trevligt.

idag har det varit som vilken annan dag som helst.. (nästan)
mådde skit hela morgonen, allt tar i mig nu..
inget jobb, det är de värsta av allt.. jag kände mig verkligen dålig..
plus en massa andra saker som ja inte tar upp här..
MEN....

Sedan kom min räddande ängel Fia.. vi har pratat igenom allt nu.
det kan finnas en stor möjlighet för mig framöver..
vill inte riktigt berätta allt för er, ifall de inte blir ngt..
men, förhoppningsvis får ni veta de på måndag kväll, :)
jag håller verkligen mina fingrar korsade för detta.. gör det ni med!

nu ska ja äta.. kommer med bilder sen.

Verkligen charmigt.. men den bjuder ja på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0