HASTIGT-OCH-LUSTIGT

jaajamen. snabbt gick de.
helt plötsligt åkte vi iväg.. vi skulle åka "NU"- haha
antar att Håkan ringde när Andreas var ute, =P
så, vi åkte och hämtade dom, hamnade en stund hos Jocke och Bonnie i Rimbo..
Ullis ville att ja skulle stanna, men dom hade hund och en MASSA ljus tända..
(inte konstigt med tanke på att det är hennes jobb!)
och jag hade ingen medecin med mig.. så jag åkte med hem igen.

om ett tag ska vi väl iväg och hämta dom igen. =P

Andreas hamnade (såklart) ute med bilen och fixar.. vi ska ju åka iväg på ngt imorn, så den ska bli klar..
och jag hamnade i sängen.
har en sådan smärta i benet så jag dör.. kan de bero på jobbet?
vet inte, de kom när ja kom hem...
så, jag ligger och vilar mig. ska ta på mig mjukisar tror jag, krypa ner med en film.
kanske sova en stund innan vi ska ut på vägarna igen..
har ju så ont i huvudet med.. =(

så, jag hör av mig sen, :)


gaah, ser ut som ett lik juh?


ljusa jeans - Gina tricot.. rosa t-shirt - h&m.. svart kofta - okänd...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0