I'M-AS-HAPPY-AS-I-POSSIBLY-CAN-BE

Heeejsan sötnosar!!!
såg att mitt sista inlägg imorse inte kommit upp.. jag skrev att jag åkte iväg iaf, =P

Åhh, jag är sååå lycklig just nu! finns inget som kan förstöra detta.! det är heeelt underbart!
så, nu ska ni få veta vad jag gjort idag..

jag var och provjobbade idag.
på en resturang i Uppsala. som servitris.
il gusto heter den..

och vet ni? JAG FICK DET, =)
åhh, jag är såå lycklig. ett jobb, kan ni fatta??? ett jobb!
åh, denna dag är helt underbar!!

Mister,A belv såå glad för min skull. jag blev överöst av pussar och kramar när han hämtade mig vid tåget. =) hihi.
åh, IM SO HAPPY!!!!

nu ska jag forts vara såå lycklig, =)
vi hörs sen..
PUSSSSSAR

lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0