I'M-SOOO-SORRY

hej babes!!

förlåt, det blev inget skrivande för mig..
som ni vet är ju min mobil på lagning, och lånetelefonen innebär (INGA MMS) så jag kom på att ja kan ju faktiskt inte kontakta bloggen när ja inte är hemma, eller vid en annan dator.. =( förlåt!

Vi åkte iaf till enköping och Andreas pappa m,familj! 
super trevligt och helt underbar mat!
Andreas lillasyster charmar ju inte alls oss när vi kommer dit.
vilken liten plutt hon är!!
om 2 veckor ska vi vara barnvakt till det lilla busfröet. =) hihi

som ja skrev, jobbet gick bra idag.. men nu väntar en skön helg framför.
hade egentligen en massa planerat, men nu blir det inte riktigt som vi tänkt..
imorgon på dagen ska vi sova, mysa, slappna av och bara vara.
på kvällen sen blir det race! skoj skoj!

Jag har fått en ganska skön nyhet.. hihi.
jag ska på en arbets intervju på tisdag... (HEMLIGT? A, KANSKE)
så, fixade en inhoppare för mig på resturangen..
känns ju lite tråkigt om ja skulle lämna, jag gillar ju jobbet och alla kollegor..
men klart man ska ta en bättre chans om man får den.. visst?

så, efter tisdag berättar jag mer för er om det. :) men det känns kul, känns som det går uppför nu!

Jag har börjat läsa en nu bok! fick låna den av Janina.. den första i "twilight-serien" om amn säger så..
det är som Janina sa, jag är fast! helt sjukt..

men, nu ska ja antingen läsa lite, eller sova.. sitta vid datorn orkar jag iaf inte..
Andreas börjar bli trött han med, :) hihi.

hörs imorn babes!


alltid lika trevlig sötnos, ;)




Kommentarer
Postat av: janina

jag visste väl det sandra! :D

snart kommer du böna och be efter den andra boken mohaha

2009-08-22 @ 10:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0