kvällens bravader

hej igen..

jag har haft en mysig och välbehövd stund med min Mister,A
jag mår super bra nu! känner mig genom lycklig hela jag!

ikväll skulle vi egentligen till Emilia på fest. men ingen av oss är ett dugg taggade på det.
sedan skulle vi kanske iväg och bowla med Jack och Denice. nu sket det sig med, =/
så, vad händer ikväll tänker jag? hmm..
vill verkligen göra något. känner inte alls för att ligga hemma..
inte för att sitta hemma hos någon heller. vill göra något. vad som helst..

någon idé någon??

här kommer lite bilder från igår.. en del iaf, :)
click and enjoy!


Siri och Amanda
Lustiga huset

Amanda

Siri, efter en springtur regnet

hahaha, vi sket i regnet, ^^

avslutande bild på lite karuseller, =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0