KVÄLLS-FILMER

Hejsan allihopa!

som jag sa, dagen rann iväg..
Andreas och jag följde med Eve&Adde på husvisning. var moraliskt stöd och smaktips.
var ett riktigt najs radhus, ^^

sedan skjutsade dom hem mig eftersom Andreas åkte på träning.
så, nu ligger jag här igen.
funderar på att slå på en film.
orkar inte riktigt läsa heller. det bara snurrar.. =(
en film kan man ju iaf somna till..

när Andreas träning är slut ska han komma hem, krypa ner i soffan med mig .
så ska vi se film. :)
Underworld blir det då..
vi köpte ju en av dom här för någon vecka sen..
det var den sista av 3, men de visste ju inte vi xD
så nu ska vi se den första.

ha en bra kväll, så hörs vi senare. :)

Evelina & jag, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0