MAG-ONT

hejsan hoppsan..

nu är vi hemma igen efter en kall kväll på plantagen parkeringen..
det var inte så mycket folk, och väldigt få man kände..
men, det var ändå skoj..

fram tills slutet när vi stog 3 bilar och 2 hojar kvar.
det var svinit kallt och blåste.. då lessna jag.
satt på trottoaren tills Andreas ville åka hem..

nu vill jag krypa ner under täcket med chips och kolla film.
får se om han vill de.. isf blir de Tusenbröder.

usch.. jag har sååå ont i min mage. panik!
jag mår typ illa, fast ändå inte..
åt jag något konstigt igår? hmm..
ska egentligen hoppa in för Fia och jobba imorn.
hoppas magvärken går över.. annars blir det inge jobba för min del.

nej, nu ska jag göra något åt detta..
har ni haft en bra kväll?
vi hörs iaf sen, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0