OFF-TO-WORK

godmorgon sötnosar!

sovit gott? det har jag!
nu ska ja snart kila till tåget, och mot jobbet.
det känns tungt idag...

min baby ligger hemma. =/ han mådde inte alls bra imorse.
så han blev säng liggandes.
vill ju bara vara hemma och ta hand om honom!
men, Fia ska inte behöva jobba idag. hon fyller ju år, :)

GRATTIS SNUTT ♥

nej, nu ska ja göra klart det sista, och sedan bege mig.
känns som sagt jobbigt, men, ja kommer ju hem om några timmar igen :)
då ska ja ta hand om honom!

vi hörs när ja kommer hem!
ha en braa dag!


Grattis min ängel <3

vill ta hand om min plutt <3




Kommentarer
Postat av: Evelina

Ofta hon inte jobbade bara för att hon fyller år? :P

2009-08-24 @ 20:35:17
URL: http://annasofiaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0