PLEASE..LET-ME-IN

kan inte sova..
det är varmt , trångt, tråkigt.. ahaha, svårt.
känns som, om jag somnar, så kommer de inte bli bra iaf.
känns som en sån natt man kommer drömma en marddröm.. =/
kan man känna sånt på sig?

så, om ja sitter uppe tills ja veeerkligen typ somnar, så kanske de går lättare.
för just nu är ja dessutom sjuukt pigg.. suck.

sitter just nu och försöker hjälpa en vän. en väldigt nära vän.
en som egentligen behöver mig, men inte inser det, utan tar sin skit inom sig.
men nu ska lilla duktiga jag försöka vara bra och fixa detta. :)
jag ger inte upp om dom jag bryr mig om!

vi kanske hörs om en stund.. ska leka runt lite på nätet..
göra någon nytta kanske.. hahahha xD


I can't let it go, and you know it




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0