RACE-NIGHT

Heej.!

förlåt för dålig uppdatering idag!
men satt och pillade på Eves blogg hela eftermiddagen
(vilket ändå inte gick att fixa idag)
tills Mister,A helt plötsligt sa att vi skulle åka!

ja, ni förstår det var final i Nattracet ikväll!
måste sticka in att det var lagligt! just pga, finalen =)
så vi begav oss ut till Norrtälje för att kika..
tur var nog de.. hade vi valt plantagen träffen ikväll hade det inte varit någon där-.
alla var ju i Norrtälje. haha. stackars dom som åkte till plantagen.. x)

det var sjukt mycket folk, bra stämnning, okej väder.
as skjysta bilar, bra evangemang och god mat!
en helt okej kväll med andra ord.
så, känner jag Mister,A helt rätt, blir det nog Norrtälje nästa helg med, =P

Nu ska jag sova.. (!)
men, jag ska ju faktiskt upp imorgon, :) hihihi.
ska ju göra den där saken som jag hoppas så mycket på..
kan inte vääänta med att veta hur allt går.
om drömmen slår in. :)

gör den den, så är jag lyckligaste tjejen på jorden imorgon kväll, =D
nej,
så sov nu så gott mina söta vänner. så hörs vi imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0