SICK-AND-TIRED

Hejsan babes!!

min kväll har inte varit speciellt händelserik.
hur har eran varit?

vi åkte till plantagen iaf. börjar väl blir bland dom sista bilträffarna nu.
tråkigt, vad ska man sen göra på söndags kvällarna? haha

jag gjorde inte speciellt mycket där.
satt mest med Bim i hennes baklucka och skrattade, =P
vi tog en liten raggarsväng till statoil med. och pumpade 90 tals musik.
love it!

var inte alls mycket bilar ikväll,
men ändå var det riktigt trevligt. jag antar att sällskapet gör allt?
jag och Bim busade lite med Mankan med. jävlades. haha.
hade allmänt skoj och skrattade som tokar.  x)

nu blir det nog att sova. sjukt trött.
ska ju faktiskt upp och jobba imorn med! (hihi)
blir nog en händelserik vecka.. börjar på tisdag,

ska ju på det där "hemliga/viktiga" mötet då, ^^ haha

nej., men ha en bra kväll sötnosar.
sov gott!


den bjuder jag på. saknar studentskivan. den var bäst.! saknar klassen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0