SO-TIRED

hej babes.
förlåt att ja inte skrivit mer idag..
kom hem från jobbet vid 5. somnade i sängen med Mister,A i min famn.
vi var helt slut efter jobbet båda två..
så, vi slocknade..
han vaknade i panik av att han var sen till sin träning. haha.
han slängde i sig mat, och åkte iväg..
jag somnade om.. vaknade, åt mat med mamma, janne och syster, och nu är ja här..

fattar inte varför jag är så slut idag.. kanske ovanan att jobba?
att jag sovit mig igenom hela sommaren.. usch, hur kunde jag?
men, jag älskar jobbet. finns ingenting negativt med det..

har såå ont i fötterna idag. satan vad jag har fått springa! idag var det stressigt..
vi var en mindre idag, och det var betydligt mer folk... illa!
men vi klarade oss galant, och när dagen var slut var vi nöjda, =)

Det känns riktigt bra det här!

ikväll blir det nog en tidig kväll. kanske en film när Mister kommer hem (vid halv 11?)..
uscha, vill sova mer redan nu.. haha.

imorgon är jag ledig.. blir att följa med Mister på jobbet.. (han jobbar i Uppsala imorn)
sedan ska vi förbi jobbet iaf, haha.
han vill äta där, med mig.. =P
så, vi får åka dit och bli servade av Fia ist, =) hahaha.

nej, jag hör av mig sen. är död, måste vila, =)


back in the days



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0