solen

varför ska solen, den blå himmeln, värmen, ja det fina vädret, varför ska det komma när allas semester är slut, och jag sitter här hemma ensamen hela dagarna?? =(
Varför kan de inte vara fint när man gör saker, och varför kan jag inte få ett jobb?

har ju legat inne de senaste dagarna, sökt jobb ni vet.
men ja funderar på att lägga mig i solen, kanske tillochmed ta ett dopp..
kanske ska ta ut löshåret idag? skulle gjort de i söndags, men de blev aldrig av. gör ju ont, =O haha.

solen ser lockande ut utanför fönstrett, men orkar jag?
blir ju så jävla lätt snurrig av de...
kanske ska kolla på en film, sedan sola när mamma, sandra och alwa kommer hem igen..
då ska ju ändå dom sola och bada. =) haha.
ja så gör vi!

hörs sen.
xoxo
/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0