SOME-ALONE-TIME

fast det får ju aldrig jag.. =/
det var länge sedan sist. kan inte riktigt minnas när faktiskt.
tråkigt, jag brukade gilla de stunderna.
men men..

pratade nyss med Fia i telefon.. =)
imorgon gäller det. för oss båda, ^^
tänk så underbar framtid vi får om allt går som de ska. =)
åhh, jag hoppas verkligen!

så, håll tummarna för mig imorgon babes.
trotts att ni inte vet vad det är än..
men iaf. gör det, så allt går bra.. så får ni veta imorgon kväll =)

nu ska ja hjälpa Eve med hennes blogg, ^^
just nu ser den ut som (och jag citerar henne själv) "de ser ut som en 12 årings lunarstorm-sida xD"  haha

så, nu blire fix..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi nu ser den inte såå dum ut längre :)

2009-08-18 @ 17:37:06
URL: http://annasofiaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0