SOV-GOTT

det planerar iaf jag att göra.. riktigt gott!
imorgon är det min lediga dag, det kan behövas.. tro mig!
känns som jag börjar bli sjuk... BAH, hate it..
så, imorgon är det en dag för att kurera sig. bli frisk!

iaf, vi såg filmen..
den var.... skum.. konstig.. bra..
jag vet inte, det går inte riktigt beskriva..
den var konstigt. missade man något var man körd.
den var skum, helt vrickad..
men,
den var samtidigt sjukt bra... (fast det insåg man när filmen var slut) haha!

men men, alla filmer ska väl ses av någon, =)

jag funderar på att sova..
och om Andreas tänker envisas med att vara vaken, då kanske ja läser lite mer.
eller somnar och struntar i honom. hahaha.

sov gott nu alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0