TODAY

hejsan sötnosar.

blev ingen vidare uppdatering idag heller.. förlåt.
men har sovit halva dagen.. blir väl så när man är uppe halva natten.
tror inte jag somnade förrän 4-5 imorse.. usch.

idag läste jag klart boken.. var inte många sidor kvar. men ah, idag tog den slut.
jag är desperat.. måste ha den andra boken.. NU!
tur att det är måndag imorgon. efter jobbet blir det ett besök till Uppsalas stadsbibliotek kan ja lova!

jag och Andreas kollade på filmen också.. efter boken var slut..
jag Älskade och Hatade den. hade såå stora förväntningar på den,
på alla. fast inget var ju (självklart) som man ville..
men, den var ändå så fruktansvärt bra!

dock hade dom "glömt" vissa många viktiga delar.. men aja, jag vet ju om dom iaf, =)

ikväll blire nog kanske plantagen en sväng. i don't know yet..
ska iaf äta middag snart. pizza. känns underbart!

vi hörs senare iaf. hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0