vad händer, ?!

oh nej.. börjar jag bli sjuk nu med?
förlåt att ja inte skrivit. men min dag idag var helt konstig..
vaknade, slog igång datorn. somnade.
vaknade, kollade film. stängde av datorn, somnade.
sedan följde jag med Mister till biltema/rusta/jula..
vilket jag ALDRIG skulle ha gjort. =/

allt började snurra. mitt huvud dunkade som en bas.
hur lite han än svängde med bilen så höll jag på att spy. blev kallsvettig som ett as.
fan vilken resa det var.
tvär slocknade när jag kom hem.
blev väckt. .åt lite mat, och nu sitter ja här...

jag säger då det..
men nu, kl,21.00 (om en kvart)  så stänger jag av datorn. blir film hela kvällen och hoppas på att få sova iaf hela natten. behöver verkligen en hel del timmars sömn.
måste vila ut kroppen så man inte hinner bli riktigt fullt sjuk.
måste ju vara pigg om de blir utgång i helgen. =) hahaha. allt för att dansa? x)

nej. ska nog stänga ner lite tidigare, så hinner ja fixa mig och så . =)
hörs imorn.
xoxo
/sandra


har ni fest eller? x)
fasiken vad små vi ser ut, xD (vi kanske va?)

Kommentarer
Postat av: frokensanna

haha okej :P

ja hör av dig för jag saknar dig med sandri :(

2009-08-06 @ 22:26:49
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0