vägar uppåt?

uscha, känner mig total-borta av denna jävla värme. helt sjukt..
klibbigt i luften är det med, som om det blir åska om någon dag.. det gillar vi inte.
har varit med om tillräckligt mycket oväder denna sommar.. =(

min kära Mister står i duschen nu.. han lider av de varma när han jobbar i trapphus hela dagarna.
stackarn. jag förstår.
ja har varit på deras jobb 2 ggr och höll på att dö av värmen. usch..

undra om ja ska fresta med litte massage och en film ikväll? han kan behöva det.
spec mjuka upp hans muskler. stackarn är ju helt stel överallt.

verkar som de kanske blir en utgång i helgen. skulle vara najs.
bara dansa hela natten lång. känns faktiskt riktigt lockande. :)
men ja, får se vad som blir.

goda nyheter btw.. har 2 småjobb på g. ingen permanent, utan hjälpa 2 olika firmor med lite grafiska grejer. tjhooo =)

nej ni, ska leka lite i ps nu, :) hihi.
hörs sen.
xoxo
/sandra


kom igen Eve, ni kör vi!

Kommentarer
Postat av: frokensanna

Åh lyckost dig att göra sånna jobb :O skulle lätt vilja göra de.

Vilken dag ska du ut i helgen ? jag är åxå sugen att gå ut.

2009-08-05 @ 21:50:19
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: frokensanna

Sv: jo jag hörde det! tänkte sms dig men kom på att jag inte har ditt nummer, min telefon blev ju snodd förr. Jag är åxå sugen på lördag :) för pappa och jag ska till uppsala på dagen på lördagen så det blir lite för lite sova på fredagen, så det blir lördag för mig ':)

2009-08-05 @ 22:28:27
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0