BAD-UPDATE-I-KNOW

Hejsan sötnosar.!

hur är det med er?? här är det helt ok..

sorry för den kassa uppdateringen under helgen. men det var så sjukt mkt!!
i fredags åkte jag och plutten min på Taste of Chaos.. det var sjukt bra. helt otroligt jävla bra!
in flames var ju så klart BÄST, men de andra banden var också grymma!
det enda tråkiga var väl att idol finalen var samtidigt, så för oss som skulle till Hovet var det inte allt för lätt.. men det gick bra tillslut, :)

i lördags hade jag hela dagen planerad.. Enköping/lillkyrka för lunch och fika. lite firande av Adde med hans farmor. super mysigt hade vi det. lussekatter, pepparkakor och tända ljus, :) helt klart mysigt!
sedan så åkte vi hem, gjorde middag, och då dök Carro, Ellie, Robin och Fredrik upp. jag visste ju om det, men det var ju en överraskning till Adde, :)
så vi gjorde oss klara, åkte till Eve och Adde på förfest med allt härligt folk från knivsta.
sedan vart det bil till Uppsala där vi drog oss till O'learys och festade till stänging. kom ju såklart mer folk då :P bla Kajsa, som jag var skit glad över att hon kom! inte setts på evigheter känns det som.. vi forts snart igen va babe?? ;) haha.
så vi partade på tills den lilla 20 åringen vart trött.. dock hade vi tagit oss enda till donken då han höll på att somna, :P så jag fixade en taxi till oss alla, och vi åkte hem och sov, :)

en helt klart underbar helg!!

söndagen förövrigt spenaderade jag och Adde i soffan, sängen framför filmer. med chips, godis och cola! en bakis dag, för Adde iaf.. jag drack ju inte, :P hahaha.


så, tack alla för helgen. bilder kommer, när ja sorterat dom, :)

nu ska ja mysa vidare med plutten.. :) kolla på 2½ men tror ja, :) ha en bra kväll!

Här har ni mina 2 älsklingar, :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0