CHRISTMAS-WEEK

Godkväll sötnosar, :)

hur var eran söndag? min var ju som sagt kortare än dom brukar, men tanke på tiden jag gick upp idag. haha. men den var bra. vi städa rummet, ja var ute på en lång promenad med vovvsen, och nu på kvällningen hyrde vi film, och köpte chips och dipp :)
myste ner oss i soffan och kikade på Johnny Depp i filmen Public Enemies. den var faktiskt rikigt bra. å andra sidan, när är inte hans filmer bra? haha. men ja, den var najs.

imorgon börjar en ny vecka.. årets mest hektiska vecka kanske? jul veckan.. jag har i stort sett alla mina klappar klara, men som många andra inte har.. Adde tillexempel, har inte köpt en enda, =P haha.
men jag längtar lite.. på onsdag drar vi norrut. upp till pappsen med familj och släkt =) kommer bli en kall, vit och underbar jul tror jag, :)

jag jobbar måndag och tisdag, sedan börjar min julledighet, :) wie! förmodligen tar jag och Adde egen bil upp, och då kommer vi nog stanna någonstans och julhandla.. vi får se hur det blir, :)

nu ska ja kika runt lite på nätet, mysa med pojken här bredvid, och sedan krypa ner och sova, :)
ha en bra kväll gott folk! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0