FRIDAY

godmorgon lovers!!

visst är jag vaken tidigt idag? :) för en gångs skull..
jag vaknade utav att telefonen ringde.. det var killen från BUP (barn & ungdoms psyk)  i Östersund, som ville prata om mötet jag och syrran missade i måndags.
det var tråkigt att vi missade det, men vi får ju träffa alla i jul iaf, :) mys!

så efter det skulle ja försöka somna om, men då vaknade vovvsen, och mamma gick ut med henne, sedan kunde ja bara inte somna, så ja ropade in dom och pratade med mamma, och busade med skruttan. :) hihi.


idag mår jag betydligt mycket bättre. alltså jag har ju fortf ont, men de är inte i närheten utav hur ja mått de senaste dagarna.. skönt de, :) sen om det beror på antibiotikan och de värkpiller ja käkar (mycket troligt) så får de väl göra de... huvudsaken är väl att ja mår bra? ;P haaha.

Fia skrev och undrade om ja kunde komma in och jobba ngn timme idag. och ja, det skulle ja gärna.. men ja får ju som sagt inte det för läkaren.. dels för att även om ja i stortsett är smittfri nu, så kan man aldrig garantera något. så ja får inte jobba med mat eller människor. och sen så får ja inte jobba pga de starka värktabletter ja äter.. tråkigt, men man ska lyssna på läkare..

ja och mamma ska nog ner på ica en sväng nu. handla lite gottis för dom som ska vara hemma ikväll.. Idol finalen you know, :P men förutom de så ska hela familjen åt olika håll, :P haha. skriver mer om det sen, :)
nu ska vi till ica :) så hörs sen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0