GET-MYSELF-FIT-FOR-FIGHT

hej igen alla gullungar, :)
hur vart eran kväll?

min vart så tråkig som jag trodde den skulle bli.. hade ingenting att göra, ingen att prata med, :P alla var så tråkiga på msn med, ^^
men, tillslut fick jag ner 2 avsnitt av min favorit serie, 90210. så jag satt som fastklistrad.. älskar serien. blir helt tokig utav den, och kan inte sluta titta..
men ikväll insåg jag en sak..
varför ska man börja titta på en serie, samtidigt som den går i USA, vilket innebär att när man fått det ena avsnittet, då måste man vänta en hel vecka på nästa... ååh, hatar det! nu är det en vecka kvar tills ja kan få känna lyckan utav det igen.. suck.

jag har insett en sak med mig själv med denna kväll.. ja måste börja satsa mer på mig själv.. ja äter onyttigt, ja småäter inte spec ofta alls, men ja kan göra det om ja är sugen.. jag tränar inte alls och bryr mig inte spec mkt.. alltså ja säger inte att ja tycker ja är tjock och blablabla... men, ja vill bli mer fit..
få en riktigt snygg kropp inför sommaren. eller gärna så snart som möjligt, :P haha. så ja ska (försöka) börja tänka på vad jag äter, ja ska försöka träna.. gå ut mer med vovven, och sen när ja har råd, börja gymma igen. för det gillade jag ju faktiskt! så, så är planen.. :)

nej, nu är kl mycket.. dags att krypa ner i en helt nybäddad säng, :) wie!
imorgon börjar jag sent, så ja hinner nog blogga minst en gång, :) om inte lill vovven kräver för mkt uppmärksamhet, :P hahhaa. nej men ja ska blogga imorgon, :)
sov gott sötnosar, :)


bjuder på en gammal bild, :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0