IM-SO-SORRY

att jag inte hann blogga imorse.. det vart så stressat..
var ut med vovven en sväng, men hon ville ju aldrig kissa, så det tog ju sin lilla tid.. så ja fick skynda iväg till tåget sen.
men nu är ja tillbaka, :)

jobbade på Panini idag. gick faktiskt riktigt bra. hade skit kul. dom är så himla roliga alla som jobbar där, :)
på lördag blir det jobb också.. sen på kvällen är det firma fest. kommer nog bli riktigt najs faktiskt.. vet fortf inte hur sugen jag är.. kanske blir middag och ett glas vin, sen kanske Adde får hämta mig.. får se.. inte riktigt bestämt mig än. är ganska sugen på att umgås med honom så, :)

ikväll vet ja inte vad ja ska göra.. har verkligen skit tråkigt.. usch.
ingen bra film har ja heller.. eller, alla är bra, men sett dom för mkt.. gaah. i lands problem =P

nej, nu ska ja göra mig tjänsten att fixa bilder från Addes fest på facebook, så ja slipper tjatet..
hörs sen, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0