PARTY-ONCE-MORE

Hejsan allesammans, :)

förlåt för det dåliga uppdaten idag, men som sagt så har inte internet här hemma funkat, och mitt 3 nät börjar säga upp sig.. dags att lämna in för lagning tror jag, :P
igår hade jag en riktigt trevlig kväll. Eve bjöd på en rosa pantern som vi satt och smuttade på. NAJS! vi sjöng och hade allmänt kul genom att titta på alla andra som skämmde ut sig i micken :P hahaha.

idag var det innebandy match.. grabbarna förlorade men spelade en rolig match, =P

ikväll blir det fest igen.
skulle ju som sagt egentligen på personalfest, men eftersom inte fia ska dit (sjuk) och camilla inte vet om hon ens kommer dyka upp, så pallar ja inte..
så, jag följer med till tierp.. (?!?!?!?!?!) där Micke Thornestedt har inflyttningsfest tillsammans med sin flickvän. länge sedan man träffade grabben, kommer nog bli skoj, =)

så, ja mmsar er sen, ;)
ha en riktigt rolig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0