SORRY-SORRY-SORRY

Hejsan!!

förlåt att ja inte skrivit något på hela dagen.. imorse vart ja super stressad, vi hade ju gäster, så satt och åt frukost, sen helt plötsligt var jag tvungen att sticka till jobbet.. så hann inte blogga..
sedan har det varit en HELT KAOTISK dag på jobbet, verkligen helt kaos.. sen efter jobbet hämtade Adde mig, och vi åkte och firade lite jul i lillkyrka, :)
jätte mysigt. mest mysigt att leka med hans busiga lillasyster, :) hihi.

ikväll har jag bara packat.. vi åker ju tidigt imorgon.. eller ja, vid 9 när Adde kommit hem igen (han ska åka och byta till vinterdäck i bak, eftersom vi fick det sönder skuret...) så direkt när han kommer, packar vi in och åker.. vi får med oss lillasyster i bilen. men det kan vara mysigt, :)

vi kommer stanna i Valbo köpcentrum (suck för mycket folk..) eftersom Adde inte köpt alla sina julklappar än.. och jag ska passa på att köa lite mer. typ till syster, lillebror och lite mer till Adde kanske, =) vi får se.
(fick ju min lönespec idag, och vart glad=) hihi)

sedan beger vi oss uppöver på riktigt. blir väl något stopp för käk, men annars så blir det raka vägen., =)
jul ska firas med pappsen i år, och det kommer bli super mysigt tror jag..
ser fram emot att träffa hela släkten också. :) (nästan hela iaf, :/)

nej., nu ska ja slå in lite julklappar. =) vi hörs sen, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0