THE-ALIENS-ARE-GONE

goddag sötnosar, :)

hur har eran torsdag varit? min har inte varit så länge, :P
vaknade vid 1-halv2 tiden idag.. förmodligen sov min kropp ut, eftersom den inte fått sova så mycket de senaste nätterna, men med hjälp utav receptbelagda värktabletter, kan man sova.
det var skönt måste jag säga.. riktigt skönt. känner mig för första dagen på länge, inte trött..

dock riktigt uttråkad.. försöker komma på något skoj, :P haha.
tänkte ta mig en lååång dusch, med massa behandlingar och bara må gott, men då berättar mamma att vi inte har något varmvatten... ÅÅH! :(

så, nu ska ja nog slå igång någon najs film med Adde som nyss kom hem, :) hihi.
(btw, kika in facebook eller bdb för bilderna från hans överraskningsmiddag)
så kan vi höras lite senare, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0