gårkvällen

heeej.

tyvärr blev det inte någon vidare uppdatering igår..
ja vart som lite dragen igår kväll.. eller ja, det blev vi nog allihopa. haha.
det var en super trevlig kväll, vi satt ute på altanen hos oss, myste och pratade om en massa roligt.
en underbar kväll helt enkelt .

nu har vi vaknat allihopa.
grabbarna åkte och hämtade bilar och så.
vi ska skjutsa hem Ullis, sedan åker jag, Eve, Adde och Adde in till Uppsala..
det blir något att käka (vi DÖR alla av hunger)
sedan elgiganten, siba, lite sånt. sen en sväng ner på stan.
jag måååste köpa ett par nya jeans. mitt sista snygga par är trasiga..
uscha.

nej, nu ska vi åka.
hörs sen sötnosar =)
xoxo
/sandra


saknar dig mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Saknar dig också sötnos <3 Måste ses när det blir lite tid över!

2009-07-28 @ 13:29:15
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0