great night!!

jag hade en helt underbar kväll igår.
vi fick sällskap av Nicole, vilket absolut inte gjorde kvällen sämre.
helt underbart att vara med de två donnorna igen.
Fia har jag ju träffat, men Nicole har ja inte träffat sedan studenten.

kvällen började för mig och Fia på hennes balkong. vi satt och drack gott och pratade om allt.
tog det hyffsat lugnt och Fia fixade mitt hår och så. mys!
sedan gick vi ner mot stan,
mötte upp Nicole där och vi 3 gick vidare till bj.
(listan hade blivit liiite fel då ist för Sofia Vybiral eller Sandra Litzell så stod det Sandra Vybiral, haha)

vi gick in på bj. dansade gärnet. satt ute på sofforna och pratade om ALLT.
gick in och dansade en massa mer och forts så hela kvällen.

gick från bj när dom stängde. satt i den där halmsoffan ett bra tag och myste.
det hände liite tråkiga saker, men sedan gick vi 3 vidare in i natten... (!)
bara det att vid den tidpunkten kunde vi inte direkt kalla det natt..
det var soluppgång.

vi skilldes av från Nicole i en korsning.
jag och Fisen gick och bytte till mjukiskläder, tog en promenad och köpte mat på donken,
satte oss på balkongen hos Fia. åt gott, pratade om massa. kollade på massa folk.
massa folk som skulle till jobben.
vi gick och la oss, då var klockan 08.00. haha.

helt underbarkväll med andra ord. ♥

nu ska ja kika sommarkrysset eftersom ja är barnvakt och mamma och Janne är där. så Amanda vill ju se om hon ser pappa sin.
hörs sen.
xoxo
/sandra


Jag älskar er tjejer, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0