kärlek

åh, förlåt för ingen uppdatering..

blev lite utav en seen bilträff ikväll. haha. slutade på Max i typ 1½ timme , =P

Sen vi kom hem tittade vi på världbästa filmen.
eller ja,
enligt mig finns det 2 filmer, som är precis lika bra, och är VÄRLDENS bästa filmer.
American History X & The Boondock Saints

Ikväll kollade vi på American History X.
fan vad länge sen kan ja lova,. den är ju sjuukt bra.
jag skulle precis säga till Adde att "det här är första gången jag inte gråter i slutet"
men precis när ja skulle säga det, då kom tårarna.
jag ÄLSKAR den. men hatar slutet. måste vara den enda filmen med dåligt slut? haha.

iaf, nu är det sovdags.
hörs imorn sötnosar.
xoxo
/sandra


LIFE IS TO SHORT TO BE ANGRY ALL THE TIME,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0