min älskade ängel

Sofia Vybiral, finns ingen som du!♥

det finns ingen som är en så bra vän som du. det finns ingen som är så speciell som du. det finns ingen som har kommit mig så nära, så fort, som du har.
det finns ingen som förstår som du. det finns ingen som sitter uppe med mig, som du.

du är en av de allra bästa vänner ja har. en av de få som jag verkligen litar på, som jag kan prata med.
jag kommer alltid finnas här för dig, i alla lägen. oavsett vad.
jag finns alltid här för dig, natt som dag. exakt när som helst.


Jag älskar dig Sofia. glöm aldrig det. ♥












you are my love, my everything♥

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

fina bilder..ok ja jag brukar med sitta uppe

2009-07-06 @ 21:19:47
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fina bilder!

Alt bra med dig? :)

Kram!

2009-07-06 @ 21:52:48
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0