nytt

god eftermiddag,

idag har det varit en lugn och skön dag.
vaknade och kröp ner hos Mister Mister i soffan. han hade vaknat tidigare så han låg o kikade tv.
vi åkte till Gränby., käkade en god "frukost"  (mer en lunch?) på Espresso House. lovely!
vi gick runt i butiker. kikade på massa.
han  var super söt och köpte 2 nya bhar till mig. min ena gick ju sönder igår, så han köpte nya.
super snällt. och fina var dom =)

sedan gick vi och handlade lite mat och så på ICA, där vi även träffade Micke. =)
ååhh så jag saknat honom. min lille plutt gubbe. ♥
måste se till att ses snart igen. men ja, festa på måndag sa vi :D haha.

direkt när vi kom hem så somnade jag på soffan. helt slut.
hittade sötnosen vid datorn. han gick ut o tvättade bilen och jag satte mig här, =)

vi väntar nu på Ullis och Håkan som ska komma över. vi bjöd dom på middag =)
ska laga pasta med ostsås. mums säger jag. kommer bli najs'

ikväll är det race. Adde kanske ska köra, blir kul att se, =) kameran följer med, så ni kanske får se några snygga race bilder sen, :) om inte annat får ni se på snyggbilen, :) haha.

nej, ska städa undan lite. hörs sen.
xoxo
/sandra

 
de 2 nya. båda från H&M


jag och underbara Micke, ♥
(bilden är typ 100 år gammal xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0