oh jiiiis

jag är trött. dagarna i ända. gör inget annat än sova.
vad har tagit åt mig??

fredagens grillning var najs. vi satt där, åt gott. grabbarna gick in o kikade på tv medans jag, ullis och eve satt ute och snackade en massa. det var trevligt.,
kvällen blev ung då vi faktiskt gick hem vid 11. alla var trötta och slitna.

lördagen spenderades i enköping på cruising.. helt klart en mysig kväll med bra sällskap.
dock började det små regna, så folk och bilar försvann. men men.
kvällen slutade på donken i uppsala.

söndagen var lugn, sov hela dagen (?!)
sedan vart det middag hos Ullis och Håkan. helt underbar måltid! tackar :)
sedan åkte vi in till Uppsala för bilträff vid IKEA. jag, Eve, Adde och Adde. great.
åkte sedan till Eves mamma som fyllde år (GRATTIS!) och drack lite vin, åt kex&ost. MUMS!
sedan slutade natten med film hos Eve och Adde.
"Vi hade iaf tur med vädret.. igen" den var skoj.

idag har vi besiktat bettan. den fina lilla röda bilen :) hihi. det gick bra.
nu ska ja städa, sedan kolla film.
hörs sen

xoxo
/sandra

she's a beauty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0