firande för fulla muggar

Hejsan gott folk.

idag har min dag varit sådär. var ner till ungdomsmottagningen och fick nytt recept på p-piller. sedan gick jag hem. deckade i sängen av utmattning. min kropp var helt slut.. börjar jag bli sjuk igen?
jag känner mig hur varm som helst, som om jag kokar. men om jag känner på mig själv, så är jag iskall.. suck.

idag fick vi veta att Texas har gjort sig illa. han hade ramlat ner ifrån trappen när han skulle försöka gå upp själv. stackarn.
Texas är alltså Addes hund. han är blind. har varit utan ett öga i många år nu, och nu är han av med båda. helt blind. men han klarar sig bra. förutom som idag då han ramlade från trappen. men det gick tydligen bra hade läkarna sagt =)

ikväll nu gör jag, Adde och Emelie middag för mamma och Janne. en middag som består av grillad flintastek och potatissallad. vi firar att dom varit förlovade i 4 år. eller ja, egentligen var dom det i onsdags, men det blev inget firande då. så ikväll så ska vi överraska dom med middag. hoppas det blir uppskattat.

nej, vi hörs sen.
xoxo
/Sandra

har på mig en sjömans inspererad klänning :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Gillar stilen på din nya blogg förresten!

Kram

/T

2009-06-17 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0