förlåt.

hejsan alla glada, :)

förlåt att jag blivit så dålig på att skriva. men har inte riktigt tid egentligen. ni vet, sommaren har börjat, man umgås med vänner hela tiden och lever livet. passar på innan man får jobb och vekligenheten slår till. usch.

jag ska bättra mig, lovar :)

idag har jag varit med min lilla favvohund, =)
jag och Texas låg ute på gräset och myste hela dagen. han trivdes riktigt bra. han börjar lära sig att hitta runt nu. :) sötnosen.
Ska fixa in bilder på honom imorgon tror jag. om ja lyckas få till programmet för telefonen.=P
men jag kan säga det innan, det ser lite halv läskigt ut. inte alls äckligt eller något, bara konstigt. för ja, han har ju inga ögon. men han är fortf väärldens finaste hund ♥

imorgon ska jag sitta online på arbetsförmedlingen.se heela dagen. haha. måste skaffa mig jobb.
men förmodligen, (om vädret tillåter) så går jag, syster och Emil ner till särsta och myser. dom kanske badar och så. ligger i solen, med kakor och saft och umgås. då kommer jag ha med mig datorn med.
för då kan jag fortf söka jobb +att vi har ju isf musik :)

nej, nu är mamma och Janne på väg hem . (dom har varit på semester med husvagnen)
så vi ska slå oss ner i soffan med hyrfilm (allt flyter) och chips och cola. mums säger jag.
perfekt för min mage, haha.

ha en bra kväll allesammans.
hörs kanske sen.
xoxo
/sandra

Kommentarer
Postat av: pauline

grym bild på dig!:)

2009-06-24 @ 22:19:38
URL: http://peline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0