lyckades tillslut,

tjolahopp..

lyckades tillslut somna igår, helt otroligt. jobbigt var det dock. behövde någon som höll om mig. men men.
ensam i en stoor säng känns inte direkt som en höjdare.

jag vaknade för en stund sedan. hade ju ställt klockan då jag var tvungen att kolla efter så syrrans pojkvän hade vaknat ^^ hahaha vilken morsa det kändes som.
men han var vaken. kände att det var lika bra stanna uppe då.
ska städa rummet och så innan ja ska åka.

vet ni? solen lyser ute. känns underbart, då blir det en dag i solen med E och lilla vovven Selma idag när jag kommer fram :) hihi.
kameran är laddad och ska ju självklart med. =)

nej, ska duscha och städa nu.
återkommer sen.

xoxo
Sandra

babe <3 ses om några timmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0