midsommar, ♥

Godmorgon gott folk.

hur var eran midsommar? min var UNDERBAR!

jag var med de bästa vännerna, vi hade fint väder, vi hade en midsommarstång och allt var perfekt.
tyvärr blev det inga kransar till tjejerna, vi hann inte så långt. vi var inte ens klara med stången eller oss själva när folk började dyka upp. haha.
Jenny gjorde snyggaste entrén någonsin, hon smög omkring i huset med en pistol och James Bond-temat spelades i hennes mobil. haha. det var kul.

alla hade det trevligt (hoppas jag, det verkade iaf så) och om jag själv får säga det så var det roligaste kvällen på länge. :) det var riktitg uppskattat, och jag är super glad att alla kom :)

Nu ska jag fixa till mig för en myskväll med vännerna och grillad mat, =) hörs sen.
xoxo
/Sandra


som sagt, vi hade kul =)


Kommentarer
Postat av: Frokensanna

Vad bra att du hade det kul på midsommar :)

2009-06-20 @ 19:56:42
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0