Midsommar

Godmorgon och glad midsommar allihopa. :)

jag har nu varit vaken i typ 2 timmar. kunde inte somna om. så väckte de 2 ungdomarna på övervåningen. Adde och Emil åkte in till Biltema och sedan till garaget så jag och syster är hemma.
jag ska städa rummet , ser ut som största svinstian. lovar!! usch.

sedan åker nog jag (och kanske Eve) ut till Ullis och plockar björkris och blommor, sedan åker vi hem till mig, gör en midsommar stång och kransar till alla tjejer. :) hihi.
vi ska sedan planera lekar och göra klart för kvällen, :) jag tror på denna kväll. det kommer bli bra!

btw, har ni hört (alla som bor runt Uppsala) att det ska bli sol ikväll?? =) jag såg det på vädret imorse. det ska vara mulet på dagen, och kanske någon lokal skur, men sedan ska det spricka upp och bli sol mot sena eftermiddagen/kvällen =) tjohooo

aja, nu ska ja kolla på film tror ja innan ja ska börja städa. :)
blir nog Step Up 2. haha.

xoxo
/sandra

jag från midsommar förra året, ^^

Kommentarer
Postat av: janina

åh vad fina ni blir med kransar!

hoppas ni inte plockar syréner bara, då finns det en chans att janina ligger på golvet hela kvällen och försöker andas haha ;)

2009-06-19 @ 11:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0