ohh, natt

skrev just ett lååångt inlägg om mina känslor just nu.
hur arg och frustrerad jag är.
hur ledsen och sårad jag känner mig.

hur kan en person göra än såå ledsen? på riktigt.. jag fattar inte.
jag var inget annat än ärlig, vad får jag tillbaka, jo, skit..
en uppsagd vänskap.. dina ord.. oooh.

dina ord "det är komplicerat, men det blir nog bäst så, iaf för stunden"
mitt svar "så vänskapen är över. men om du blir singel någon gång är vi vänner igen?"
ditt svar "ja, typ.."

hur kunde du? jag fattar nog ingenting. du var en vän. och mer än så. men en vän. men det går tydligen inte. det blir för jobbigt, eller vad var det du sa? suck.

förlåt för ett virrigt inlägg. är mest arg nu. vilket nog är bra.
den senaste timmen (sen du sa det där) har ja bara gråtit. kännt mig så förolämpad och förstörd.
nu har det gått över till ilska och besvikelse. fan.
blir nog ledsen imorn igen. eller nej... blir nog det nu när jag lägger mig i sängen. då kommer tårarna komma. fuck.

vill bara be dig dra åt helvete nu. fuck off. att jag inte vill ha med dig att göra.
men hur falsk är inte jag om jag säger så?
vill ju ha dig i mitt liv. du har varit en del av mig länge. varför ska det bli såhär? skit.

så "J", var detta det avslut du ville ha? isf. så får du det nu. pallar inte vara ett bollplank.
du vet vad du betytt för mig, hur jag fortf känner för dig.
lika bra att inte börja skriva det nu. då kommer tårarna.. suck



Känns skönt att jag åker imorn. drar ner söder om stan över några dagar. åker iväg.
har en barndomsvän där som ska få vara mitt stöd. hon är underbar!

Så, ska sova nu.. hör av mig imorn innan ja åker.
xoxo
Sandra


Kommentarer
Postat av: Tina

Men gumman, det lät inte kul...

Trist med vänner som inte kan vara vän.

Vet inte om jag fattat saken rätt men en dag när hon väl blir singel så kommer hon upptäcka att det inte finns några vänner kvar.

Och vad har man om man inte har några vänner???

Kram på dig och må så gott!

/T

2009-06-17 @ 17:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0