sommar?

är verkligen sommaren här nu? det känns så, man skulle kunna tro så.. hoppas.

har haft en uuunderbar dag nere på Särsta med syster och Emil. Tessan kom förbi en sväng med, och även Robin. riktigt trevligt.
det var kallt i vattnet, MEN jag badade, =) årets första. tjohoo.

imorgon ska jag ner igen.  ska umgås med Robin där nere i solen. :) kanske blir ett till bad? vem vet. vi får se helt enkelt. sedan ska jag nog gymma med Eve imorn med. ska bli skönt. förutom att ja knäckt nacken typ..
nej men nackspärr typ. gjorde något fel imorse, så kan inte vrida nacken något åt höger. det suger och gör sjuukt ont.
men får försöka mjuka upp musklerna imorgon på gymmet..

ikväll försökte jag få sällskap till sängen och mysa framför en film, det var förgäves... =(
men men.

jag ska iaf sova i tid. nu ska jag få i mig lite vätska och sedan kanske sova redan nu?
hörs imorn
xoxo
/sandra

sällskapet ville kolla på film iaf, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0