EN-ANING-EFTER

godkväll allesammans..

hur har eran fredag kväll varit? min var helt okej. var ju sååå sigen på att göra ngt.. det gick åt skogen. men vi satt hemma och kollade Idol med familjen.. lite "fredagsmys" om man frågar min mamma.. hah.
sedan gick jag och Adde in på rummet, la oss och kollade på film..

ja jag vet att vi är efter som inte sett filmen än, men döm oss inte.. vi har ju det nu,.
vi såg "Män som hatar kvinnor"..
jag älskade den,
jag hatade den,
jag blev äcklad av den,
jag blev ledsen av den,
jag fick alla slags känslor av den..
filmen var helt underbar. en otrolig film. det är sådant som ska göras, visa världen vad som sker.. för sånt där är ju verkligehet för många kvinnor..
jag kan inte vänta tills vi ser "flickan som lekte med elden" nu,., både jag och Adde har våra aningar om den nu. satt och spekulerade om den. haha

men det är ju så man ska göra, eller hur?
"leave them hanging, so they will come back for more"
måste vara så det funkar i film världen.. haha. smart av mig.

nej. nu ska jag sova.. är ju en dag imorgon med..
ska försöka hitta på ngt med Häggis och Matilda. sen har grabbarna match.
så, vi hörs imorn :)
sov gott pluttisar!



bild från i sommras.. saknar det långa håret.. (fast det var löshår,)


Kommentarer
Postat av: janina

här sandra tycker jag att du ska gå med och tävla.

http://lindablom.se/2009/november/tavling-vinn-satc-box.html#comment

2009-11-14 @ 10:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0