FIGHT-CLUB

god kväll folket!

nu har vi alltså kikat på film och myst..
det blev Fight Club..
jag hade bra aningar innan, dels för allt man hört om filmen, men även dels för att den inkluderar ju 2 fantastiska skådespelare.. Brad Pitt och Edward Norton. underbart!

jag har gjort illa mig.. :/
jag sträckte nog nacken på något sjukt vänster när vi var på fyrishov idag.. har haft skit ont sen dess.. och fick en liten dålig syn av det sen..
Emelie och Emils kompis Alex kom hit och kollade filmen med oss.. han kunde inte röra sig typ.. han hade vaknat upp i fredags morse och kunde inte röra sig.. dom har gjort koll efter koll, undersökning efter undersökning och tagit tusentals prover på sjukhuset, men ingenting är fel.. LÄSKIGT!!!

så, hur ska jag nu våga somna? jag kan redan inte röra huvudet åt ett håll, tänk om jag vaknar upp imorgon och inte kan röra mig? oooh no! nej nu ska man inte tänka så.. men förstå hur det kändes för mig när han kom instaplandes i hallen, och jag redan mår som jag gör.. det var creapy!

nej, nu ska jag lägga mig, läsa en bok jag lånat av Matilda.. "Flickan under gatan". en verklighetsbaserad från Sverige.. det kommer kännas skulle jag tro. jaja.
får se om jag somnar sen då, om jag klarar av att göra de, :P om jag vaknar ordentligt imorogn. nej uscha! haha. sov så gott nu sötnosar! så hörs vi imorgon innan jobbet, :)


jag saknar de tider vi faktiskt kunde föra en konversation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0