FINALLY-I'M-OKAY!

Hejsan hoppsan!

hur är det med alla? någon annan som varit fruktansvärt sjuk denna vecka? dum fråga, det vet jag ju.. verkar som att varenda jävel är sjuk nu, :P det är väl sånna tider.. och ändå vet ja ingen med svin influensan, okej, vet 1 som trott att han haft det, men annars ingen!!

skönt, för ja skiter i den skiten.. faktiskt. bryr mig inte.. om jag är en av dom som skulle fått de, så har ja redan haft det, 4 ggr (+en gång med lunginflamationen samtidigt) så, jag klarar mig från den hysterin! haha.

nu är jag iaf frisk och på benen igen!
eller ja, var väl egentligen frisk redan igår, men var hemma idag med.. ingen lust att komma tillbaka för tidigt, bli sjuk igen, plus smitta alla andra,.. jobbar man som servitris är de kanske inte helt okej att vara ens liite sjuk! dessutom sa chefen åt mig att komma tillbaka på måndag, :P


sex and the city, är slut.. har varit ett tag, och jag dööööör! eller gjorde, fram tills idag då jag insåg att jag faktiskt har en annan drog, :D hahaha.
90210, hade helt glömt bort den serien under min sex and the city period.. haha

så, ni som varit friska.. hur har eran vecka varit? :)
hörs lite senare! dags att duscha nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0