FULLSPECKAD-HELG

Hejsan sötnosar.

förlåt för dålig uppdate denna helg. hade en hel planerad helg, men hade så himla kul!

det började på fredagen då Hercules hade sin 20 års fest..
det var så JÄVLA kul.. träffade alla mina gamla vänner. mina underbara vänner som man tappat kontakten med.. Tim, WA, Martin, och även Robin och Tom som man träffar iaf lite oftare än dom andra. och en massa annat roligt folk! vi drack, dansade, sjöng, pratade och hade så himla kul! det var helt underbart!
Adde kom ner ett tag med efter han var ute i garaget.. men han åkte hem tidigare eftersom han skulle upp på lördagen.

sedan kom lördagen som var helt otroligt kul!
dagen spenderade jag på öppet hus på GUC. skit kul. fick träffa mina gamla lärare och så, var jätte kul. få prata om allt som hänt sedan studenten och så :)
sen hämtade Eve mig från skolan, så åkte vi hem till mig.. placerade henne i duschen och typ 10 liter balsam (nä, men helt ärligt så änvändes 3 liter balsam, och 1 inpackningsburk) för hon hade VÄRLDENS STÖRSTA tova i bakhuvudet efter hennes löshår.. stackarn. 2 timmar tog det, men jag fick ut allt!
sedan då, på kvällen innan på festen så fick jag veta att WA's band skulle spela på Garage i Märsta. planerade ingenting. men lite i sista minuten bestämde jag och Eve oss för att åka dit, :)
Moa och Jaqueline hängde också på. då fick vi ju träffa på alla grabbarna från kvällen innan den kvällen med, :)
vi betalde även lite extra så vi kunde gå in på KC och dansa lite efter grabbarna spelat klart. :)
dom var jätte duktiga btw :D

sen på söndagen hade vi också planer!
först var vi ute i garaget och städa och fixade Calibran som skulle säljas, (blev uppskjutet, men den är såld, dom ska hämta den i veckan) så vi pysslade där ute.
sedan åkte vi till Väsby där vi skulle gå ut och äta middag med Elisabeth, Jabben och Joel och fira Adde som fyller 20 om 2 veckor.. men eftersom dom bor uppe i dalarna och ändå var nere nu, så firade vi det lite innan. käkade på White Horse som var gudomligt gott!
efter det åkte vi till Kista och gick på bio med Jack och Denice.. såg New Moon.. det kommer ett inlägg om mina åsikter angående den.. men jag älskade den iaf.. :D



nu ska jag kika film.. men vi hörs sen, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0