GOOOOD-MORNING

heej, :)

sry att det inte blev ett till inlägg igår, somnade direkt efter filmen. (a)
vi såg "Land of the Lost" den var ganska rolig.. helt okej kvälls film iaf.. lite halv skum, men ah, den var rolig.. gick att skratta åt en del. =P

igår fick jag frågan hur jag känner Hercules. så jag tänkte att jag skulle ta det nu, :)

det är nog först och främst genom Rosersberg.. eller ja, Arlanda gymnasiet.
jag blev tillsammans med Adde när han gick i ettan, då jag fortf gick i 9an på thunman..
då var han jätte bra kompis med alla dessa grabbar från Ros.. i sin klass och i paralellklassen. och dessto mer jag och Adde började umgås, dessto mer träffade jag även alla grabbarna. och ja, en utav dom var Hercan, =P
(nu pratar vi typ, Tim, Micke, Micke, Hercules o,m..)
så det var nog där det började. sedan har jag hållt kontakten med alla grabbarna bättre än vad dom gjort med varandra efter deras student skulle jag tro. haha. men så kan det gå.
nu har vi sagt på allvar att vi ska börja ses igen, :)

så, där var det svaret =D

nu ska jag göra mig klar, och kila iväg mot jobbet. känns som det kommer bli en lååång dag idag, det orkar jag inte.. är så trött. längtar tills ikväll så jag kan åka hem och sova. hahhaa. knäppt ja, men så äre..

ha en bra dag sötnosar. så hörs vi sen, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0