HAPPY-DAY

god kväll gott folk!

sorry att det inte blev något inlägg idag..
åkte iväg och jobbade imorse, det gick bra. en helt okje dag faktiskt!
sedan efter så åkte jag hem, mötte upp mamma på hennes jobb. sedan åkte vi ut på äventyr!
(kommer mer om det , kanske imorgon!!)
sedan åkte vi hem, käkade middag med hela familjen.
sen har jag spenderat heeeela kvällen med att leta reda på, och fixa till, presenten som jag ska ge Adde på sin 20 årsdag om 2 veckor! :)
tillslut för typ 1 timme sedan, så hade allt löst sig!! :) jag är så glad. hoppas verkligen att han blir det också. hahaha.

så nu helt plötsligt var klockan halv 10. dagen har bara flugit förbi..
imorgon ska jag jobba från 11.00 och frammåt.. hem och vänta på mamma, sedan ut med henne, syster och janne på mera äventyr..

nu ska jag krypa ner och gosa med mister mister. kanske satsa på att somna tidigt idag? haha.
hur var eran dag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0