LONG-DAY

Hejsan sötnosar!

hur har eran dag varit?

min har varit sååå lång. fick skjuts till tåget imorse av Sandra och Alwa, men lill pluttan var på dåligt humör, haha. söt. sedan var det bara börja jobba.. var en seg dag. inte så mkt folk, (vilket var skönt) men det var segt. tiden gick inte och det kändes som att klockan var typ 8 när vi kom därifrån..
gick till Gina, köpte ett linne. naajs! ett att ha på jobbet typ, =P

sedan åkte jag mot knivsta. gick till mammas jobb , tänkte tigga skjuts hem, men vi blev kvar där ett tag med, sedan så åkte vi hem. kom hem till en annan liten plutt som låg och kollade på film, han välkomnade mig hem med öppna armar. :)
vi hann mysa lite innan han drog iväg och skulle träna..

hade ett ganska långt samtal med min kära gamla vän Carro idag med. länge sedan vi både hördes och såg.. så det var trevligt att "catcha up" lite.. :)

jag la mig i sängen och läste lite. men var såå trött, så kände att jag behövde göra något annat så jag inte somnade, :P haha. så jag hamnade framför datorn.

nu vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med för att inte somna..
läsa-nej
tv-nej
film-nej
har inge sällskap hemma med.. syster sover pga huvudvärk. mamma är hos Marre och Mister är på träning.. hm. vad ska jag då hitta på?

jag får se helt enkelt.. ska nog iaf göra mig en kopp te nu, fryser lite, :)
hörs sen gullungar!


jag och Carro, sommaren -07. saknar dig gumman!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0